mandag 9. februar 2009

Snøstorm og helsestasjon.

 

DSCN0015

I dag sto vi opp klokken 07.30. Etter Tobias hadde sovet litt dro vi på helsestasjonen for veiing og samtale med helsesøster. Tobias er nå 9330 gram og 70,5 cm lang:) Ligger perfekt på kurven. Vi trillet til og fra helsestasjonen. Ikke føre for å kjøre bil med piggfrie dekk i her i dag. Men fytti katta jeg var sliten når vi kom hjem. Tungt å trille i snøen!

Ellers har vi gjort veldig lite i dag. Bare slappet av egentlig! Men godt det å:) I morgen drar vi til Svelvik på besøk til farmor og farfar:) Blir der i en uke.

Ellers vil jeg si: Gratulerer med dagen til morfar:)

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Stiv i blikket vil jeg kalle det bildet der. Ja, det har ikke vært piggfriføret eller trilleføret her i dag. Nå blir det kaldere igjen men hvor er brøytebilene? Ikke her iallefall.
God tur til Svelvik. Kommer til å savne dere. Kos dere ;-)

Tovepia sa...

Det blir hyggelig får farmor og farfar:) Ha en riktig god tur!

Sander sa...

Ha en fiiin tur:) kos dere masse alle 3:):)klem

Tovepia sa...

Hei Trine, hører alt går bedre med Tobias, og det er jeg glad for. Har tenkt mye på dere. Jeg har noe på min blogg som du fortjener å få;) Klem fra meg.