mandag 2. februar 2009

Bytur med Stine og Sander.

 

DSC_1932

 

I dag sto vi opp klokken 07.30. i 10 tiden kom Stine og Sander. Vi tok bussen inn til byen for å gjøre unna noen ærend. Fikk bestillt meg nytt bankkort. Men pass det fikk jeg ikke ordnet.. Bildet jeg hadde me var for gammelt, og fullmakten fra Svenn manglet dato:( Så det var en skikkelig bomtur!

Tobias var til fotografen å tok passbildet:) Ble kjempe fint bildet! Vi tok buss til og fra byen. Tobias sov begge veiene. Når Svenn kom hjem lagde vi oss kjøttdeig og spaghetti til middag. Mormor kom en tur på besøk. Da knipset vi noen bilder av Tobias med speilreflex cameraet. Ble kjempe fine bilder. Skal velge ut 2 som skal på lerret:)

 

DSC_1933

Tobias la seg klokken 20 i dag. Da var han kjempe trøtt! Ville ikke sove mer etter vi kom hjem. Men før han la seg måtte han bade! Skulle tro mora hadde badet hun å! Jeg var gjennomvåt etter all plaskinga til Tobias:) Nå skal jeg sette meg foran tven! Mandag er tv kvelden min:)

DSCN0002

Tobias pusser tennene:)

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Nydelig :-D God natt Tobias, sov godt.
Her fyrer vi oss ut av huset snart... Ble plutselig varmt ja.

Tovepia sa...

Ser at Tobias trives i vannet:)ingen vannskrekk der i gården,nei. Ha ei god natt!

Anonym sa...

Så fine bilder=) gleder meg til å se alle:) Plasker og koser seg i vannet han også ser jeg...er like blaut etter Sander har badet jeg også, hehe:) klem