torsdag 29. januar 2009

Besøk og Ikeatur.

 

DSCN0525

Tobias som nyfødt:)

I dag sto vi opp klokken 07.30. Da hadde Tobias skreket i en halvtime, men mamma`n og pappa`n var så trøtte at vi trengte litt tid for å våkne. Fikk besøk av Monika og Nicholas i 10 tiden. Det var koselig:) Tobias og Nicholas lå/satt på gulvet å lekte nesten hele tiden:) Da fikk vi mødrene sladdra litt:p

Funderer litt på om vi må kutte ut en dupp på dagtid til Tobias.. Han er ikke mye interessert i å sove om dagen. Ligger bare å bøller leenge før han sovner. Men i kveld sovnet han etter 5 minutter:) Tobias har vært i kjempe humør i dag, skikkelig kosegutt:) Håper han sover godt i natt!

På ettermiddagen dro jeg og Stine en tur på Ikea og shoppet litt. Ble noen nye planter, putetrekk og en vase:) Var også innom Bohus en tur. Dær fant jeg sååå mye fint, men alt for dyrt:(

I morgen skal vi på middag til Stine, Espen og Sander. Skal ligge over der også, så da blir det ikke noe blogging i morgen:)

T2

Tobias 8 mnd.

Så da ønsker jeg alle sammen en god helg, på forskudd:)

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Å så liten en Tobias...Å så fin og stor han har blitt. Gleder meg til å se ham igjen..ja dere også ;-) Kos dere til Sander imorgen.

Tovepia sa...

Oja meg hvor fort tida går, snart stabber han rundt. Ha en riktig god fredag!