lørdag 28. februar 2009

Dagen i dag.

DSC_0427

I dag fikk jeg sove lenge:) Svenn sto opp med Tobias klokken 7, og jeg sto opp klokken 11.45:) Var utrolig herlig å få sovet ut litt. Men i morgen er det jeg som må opp tidlig, og Svenn som får sove lenge. Vi har bare vært hjemme i dag, mye fordi vi ikke har giddet å grave fram bilen:p Men vi var ute å gikk en liten tur i finværet da. Svenn tok med seg det fjernstyrte flyet sitt, å fikk prøvd det litt på en fotballbane ovenfor der vi bor.

Før vi gikk ut på tur fikk vi besøk av morfar og onkel Petter. Kjempe stas å ha så mange å leke med synes Tobias:) Etter middagen kom mormor og bestefar innom en tur også. Tobias var i strålende humør. Tobias fikk pakke i posten fra farmor og farfar i dag. En grønn lekebil. Den var kjempe morsom å leke med:) Nå har Tobias lagt seg og jeg og Svenn sitter å ser på film. I morgen skal vi vaske leiligheten, på middag til morfar også kommer mormor og bestefar for å ta noen bilder av Tobias som jeg skal bestille på lerrett.

DSC_0425

Ha en finfin lørdag=)

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Dere har tydeligvis hatt en kjempgod dag;) Tobias ser så fin og god ut! Ha en god natt!

Havfruen sa...

Spørs om dere må grave fram bilen i dag da...nå snør det jo igjen.
Fine bilder av Tobias ja.
Vi sees :)
Klem fra Mossan