søndag 8. mars 2009

Ut på tur, aldri sur!

 

DSCN0001

I dag sto jeg og Tobias opp klokken 07. Det var Svenn sin tur å sove lenge i dag, så han sto ikke opp før Tobias våknet fra første duppen sin, klokken 11.30. Godt å ta en dag hver i helgene hvor vi kan sove lenge:)

Når Svenn endelig klarte å komme seg opp av senga dro vi til granåsen sammen med Stine, Espen og Sander. Vi plasserte ungene i hvert sitt akebrett, og begynnte å gå .. Midt i skisporet:P Tobias syntes det var litt skummelt til og begynne med, men det gikk fort over. Sander hadde gjort dette før, og satt rimelig avslappet i akebrettet.

DSCN0003

Når vi kom litt inn i skogen, i ly for vinden, satt vi oss ned og spiste en tursjokolade. Tobias og Sander satt å følgte nøye med på hva vi dreiv med. Rusla tilbake etter en liten stund. Ble kaldt å sitte i ro. Vi var ute i cirka en time.. Akkurat lenge nok til at Tobias fikk fin rød farge i kinnene.

I kveld har jeg vasket og ryddet i leiligheten. Synes ikke jeg gjør stort annet enn å rydde jeg:p  Nå har vi plassert oss i sofaen og skal bare slappe av i kveld.

Ha en fortreffelig søndagskveld:-)

5 kommentarer:

Havfruen sa...

hehehe...fikk dratt godt på smilebåndet av Tobias med smokk og solbriller. Herlig bilde!!!! Ser ut til at gutta kosa seg. Vind ja..her har jeg pssert 21 gr og ullongs er endelig av. For en dag!!
Kos dere i vårværet, meldes bedre vær til uka med mindre vind. Takk og pris:)
Hytteklem fra Mossan:)

Tovepia sa...

Skikkelig Knoll og Tott - bilde:) De syntes nok dette var en fin tur, ja:) Ha en fin kveld fra meg.

Anonym sa...

Hehe artige bilder av småtassene;) Koste oss på aketur ja:) skal blogge snart jeg også...*kremt*LITT treg:p mulig jeg dryger den til i morgen, er så opptatt av å hekle rundt på lappene til lappeteppet nå:) hehe blir så ivrig vettu;) klem fra oss

Havfruen sa...

Er nå her igjen da..for å se på verdens gulligste gutt. Noen oppdateringer kommer jo sjelden. Så Mormor/Mossan på hytta får nyte gamle innlegg. Egentlig greit, jeg smiler like godt hver gang jeg ser bilder av Tobias:)
Klem fra Mossan på hytta:)

Balder og Heidi sa...

hehe, fremtidlige "biker boys & girls" - hehe, kult bildet.

Tobias er bare så skjønn. Flott gutt :-)

Heidi og Balder