lørdag 5. juni 2010

05.06.10

_DSC8010

_DSC8004

_DSC7969

_DSC7957

5 kommentarer:

Kirsten sa...

Så fine bilder.

Takk for koselig besøk,vi hadde det så fint.

Ha det godt,vi sees snart igjen.

God natt fra Svelvk.

Anonym sa...

Så mange fine bilder da:) Nå er ikke bilen skummel lengre ser jeg:)
Ha en fin søndag:) Klem fra Mormor:)

Tovepia sa...

Så flott at dere kom inn på giborten min!
Ser det er på tide at det kommer nye innlegg fra deg og godungen;)
Kos dokker med besøk i helga og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Nei, nå vil vi ha et blogginnlegg her!!
Klemmings:))

Som mine dager er sa...

Takk Trine. Jeg legger meg til som følger her også. Men det forplikter. Du må blogge oftere om Tobis-snuppen, for han er bare såååå skjønn ;-)

Håper det shabby bordet falt i smak. Ser at du har fått ny spisestue, og jeg sukker henført. Den var nemlig superfin!!!! Du har god smak.

Klem Marit