søndag 27. desember 2009

3. Juledag

_DSC0642

_DSC0626

_DSC0592

_DSC0591

_DSC0579

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Flotte bilder:)) Fint at Pappa lærer bort sine tegnekunnskaper til Tobias.

Tobias ser konsentrert ut med de figurene jeg ikke husker navnet på:)

Ha en fin kveld, klem fra Mormor:)

Farmor sa...

Jeg måtte ta en titt på bloggen før jeg skal legge meg,og så var det nye så fine bilder.Ser dere har kosa dere i dag og.
Det er vel Hinkel Pinkel og Hopsi Daisi du leker med på siste bildet.Det var et fint bilde,god gutten min.
God natt fra Farmor.

Tovepia sa...

Hopsideisi og hinkelpinkel er tydeligvis en favoritt;)
Håper Tobias er blitt friskere. Vi drar til Uthaug imorra, så det skal bli trivelig.
Dere flyr vel sørover, så hils dit og klem fra meg. Kos dokker en masse siste del av året;)

Kokomama sa...

Her er det også stas med akebrett. Rikke roper tut-tut når det skal gå fortere, men det er jo begrensa hvor fort mamma drar i oppoverbakkene;) Ikke godt å vite hvem som så ut til å kose seg mest på akebrettet på bildene dine;)