torsdag 22. januar 2009

Da prøver vi oss med ny blogg:)

 sgyln

 

Skal bli spennende å se hva jeg får til her! Var litt vanskeligere enn oppsettet på den gamle bloggen.Det blir vell noen telefoner til mamma for å høre hvordan jeg får til ditt og datt:)
Jeg h ar vært syk i dag og har stortsett bare ligget på sofaen. Tobias har leika en del aleine i dag. Svenn kom heldigvis hjem fra skolen ganske tidlig. Nå sover Tobias godt i senga si etter en del abligøyer. Var inne et par ganger å måtte snu han. Da lå han på tvers i senga på magen:p MEN! Hvordan får jeg bildet under teksten?? Hmm.. Blir vell sittende her i natt!

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Grattis med ny blogg, ja, det tar tid med denne hersens HTML'en, eller hva det nå heter. Har brukt noen timer for å sette meg inn i alt..men artig læll:-)

Havfruen sa...

Bli bra herre sjøh... It-helpdesk kommer...